مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 20:502022-11-17اقتصادي

دهکده های گردشگری سلامت در گیلان راه اندازی شود


رییس مجمع نمایندگان گیلان، از سرمایه گذاران عرصه گردشگری خواست دهکده های سلامت را راه اندازی کنند و متذکر شد: متاسفانه هیچ استفاده ای از ساحل و حاشیه دریا و جنگل و تالاب نکردیم، - در حالی که با کمترین منابع می توانیم بیشتر شغل را برای جوانان ایجاد کنیم.

سید کاظم دلخوش در آیین اختتامیه اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به جنبش و جوش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: گیلان با ماموریت های این وزارتخانه نسخیت دارد.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا صنعت گردشگری را فراتر از صنعت نفت می دانند، گفت: گیلان ظرفیت های ویژه گردشگری و صنایع دستی دارد؛ در عرصه خوراک و محصولات باغی و زراعی نیز می توانیم در بخش اقتصادی اثرگذار باشیم.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خارج کردن صنعت از گیلان را موجب افزایش بیکاری دانست و تصریح کرد: اگرچه گیلان ظرفیت های بسیار بالایی دارد، اما بیکاری بیداد می کند.

دلخوش با بیان اینکه در حال تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه 1402 هستیم، خاطرنشان کرد: باید از فرصت های سرمایه گذاری برای بالا بردن ظرفیت اشتغال در استان استفاده کنیم، زیرا 16 درصد جوانان بیکار استان با سواد هستند و همین با سوادی و فرهیختگی یک مزیت محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده های گردشگری سلامت در گیلان راه اندازی شود

دهکده های گردشگری سلامت در گیلان راه اندازی شود